Fontos a fogyasztóknak a magyar termékek vásárlása
A hazai fogyasztók több mint 80 százalékának nem közömbös, hogy magyar vagy külföldi terméket vásárol-e, 38 százalékuk számára ez kifejezetten fontos – derül ki abból az országosan reprezentatív mintán végzett kutatásból, amelyet a MagyarBrands megbízásából az Impetus Research Piackutató Intézet végzett.
A fogyasztók majdnem fele ismeri a kiváló magyar márkákat fémjelző MagyarBrands logót, többségük gyakrabban is vásárol ilyen logót magán viselő terméket. A megkérdezettek közel fele szerint egy MagyarBrands termékben biztosan meg lehet bízni, több mint 40 százalékuk számára az ilyen termékek kategóriájukban a legjobb terméket, szolgáltatást jelentik.
A felmérésből ugyanakkor kiderült, hogy a fiatal generációk számára a magyar eredet már nem ennyire központi kérdés. A 18–29 év közöttiek 22 százaléka egyáltalán nem, vagy csak kevésbé tartja fontosnak, hogy magyar terméket vásároljon, míg ez a negyvenes korosztálynak csak 12 százalékára igaz. Külföldi terméket is nagyobb arányban vásárol a Z-generáció, 22 százalékuk általában vagy döntően külföldi márkák termékeit vásárolja. Serényi János, a MagyarBrands Program elnöke szerint a generációs különbséget jelző felmérés is jól mutatja, hogy sokrétű, folyamatosan bővülő feladata van a kiváló magyar márkákat értékelő MagyarBrands Programnak.
Nyugati álhírgyárat lepleztek le az oroszok
Hamisnak nevezte Marija Zaharova orosz külügyi szóvivő azokat az értesüléseket, miszerint Oroszország titkos hálózatot hozott volna létre 35 ezer ukrán…
Orbán: a svéd kormány nem Magyarország barátja
A svéd nép a barátunk, a svéd kormány azonban nem Magyarország barátja – írta Orbán Viktor miniszterelnök az X-en a…
A rendőrség ma becsengetett Ruszin-Szendi Romuluszhoz
A rendőrség csütörtökön intézkedett Ruszin-Szendi Romulusz fegyverügyében, mert a Tisza Párt szakértője fegyverrel ment az emberek közé – írta Rétvári…
Mi Hazánk: ma már nincs tekintélye a rendőröknek
A Mi Hazánk Mozgalom szerint vissza kell állítani a rendőrség jogait, és szélesebb intézkedési hatáskört kell biztosítani a szervezetnek.
Súlyos hiányosságok az ételkiszállító cégcsoportnál
Több súlyos jogsértést állapítottak meg a Wolt cégcsoporthoz tartozó két vállalkozás működésében a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) szakmai…
A „Tisza-adó” egy brüsszeli terv része
A „Tisza-adó” bevezetése egy brüsszeli terv része – közölte Orbán Viktor a Fidesz-KDNP balatonfüredi kihelyezett frakcióülésén a Magyar Nemzet honlapja…
Miért jó hír, hogy erős marad a forint?
Kétéves csúcsra erősödött a napokban a forint árfolyama, és az MBH Bank elemzői szerint a forint euróhoz viszonyított lendülete az…