Fontos a fogyasztóknak a magyar termékek vásárlása
A hazai fogyasztók több mint 80 százalékának nem közömbös, hogy magyar vagy külföldi terméket vásárol-e, 38 százalékuk számára ez kifejezetten fontos – derül ki abból az országosan reprezentatív mintán végzett kutatásból, amelyet a MagyarBrands megbízásából az Impetus Research Piackutató Intézet végzett.
A fogyasztók majdnem fele ismeri a kiváló magyar márkákat fémjelző MagyarBrands logót, többségük gyakrabban is vásárol ilyen logót magán viselő terméket. A megkérdezettek közel fele szerint egy MagyarBrands termékben biztosan meg lehet bízni, több mint 40 százalékuk számára az ilyen termékek kategóriájukban a legjobb terméket, szolgáltatást jelentik.
A felmérésből ugyanakkor kiderült, hogy a fiatal generációk számára a magyar eredet már nem ennyire központi kérdés. A 18–29 év közöttiek 22 százaléka egyáltalán nem, vagy csak kevésbé tartja fontosnak, hogy magyar terméket vásároljon, míg ez a negyvenes korosztálynak csak 12 százalékára igaz. Külföldi terméket is nagyobb arányban vásárol a Z-generáció, 22 százalékuk általában vagy döntően külföldi márkák termékeit vásárolja. Serényi János, a MagyarBrands Program elnöke szerint a generációs különbséget jelző felmérés is jól mutatja, hogy sokrétű, folyamatosan bővülő feladata van a kiváló magyar márkákat értékelő MagyarBrands Programnak.
Ki védi meg a női sportolókat a progresszívektől?
Mint ahogy sok minden más, a progresszív őrületek többsége is az Egyesült Államokból származik. A legújabb felmérések szerint azonban ma…
Fontos a fogyasztóknak a magyar termékek vásárlása
A hazai fogyasztók több mint 80 százalékának nem közömbös, hogy magyar vagy külföldi terméket vásárol-e, 38 százalékuk számára ez kifejezetten…
A rendőrség ma becsengetett Ruszin-Szendi Romuluszhoz
A rendőrség csütörtökön intézkedett Ruszin-Szendi Romulusz fegyverügyében, mert a Tisza Párt szakértője fegyverrel ment az emberek közé – írta Rétvári…
Mi Hazánk: ma már nincs tekintélye a rendőröknek
A Mi Hazánk Mozgalom szerint vissza kell állítani a rendőrség jogait, és szélesebb intézkedési hatáskört kell biztosítani a szervezetnek.
Súlyos hiányosságok az ételkiszállító cégcsoportnál
Több súlyos jogsértést állapítottak meg a Wolt cégcsoporthoz tartozó két vállalkozás működésében a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) szakmai…
A „Tisza-adó” egy brüsszeli terv része
A „Tisza-adó” bevezetése egy brüsszeli terv része – közölte Orbán Viktor a Fidesz-KDNP balatonfüredi kihelyezett frakcióülésén a Magyar Nemzet honlapja…
Miért jó hír, hogy erős marad a forint?
Kétéves csúcsra erősödött a napokban a forint árfolyama, és az MBH Bank elemzői szerint a forint euróhoz viszonyított lendülete az…